آموزش تنظیم خروجی کیبرد یاماها psr-A3000

آموزش زیر توسط هنرمند نابینا جواد نوعی برترین ریتم ساز و برنامه ساز یاماها تهیه شده است

در مورد خروجی psr-A3000 و s970 و psr-s770 و psr-s670 و…
اکثر کاربران با بنده تماس میگیرند گلایه دارند که خروجی این کیبردها چرا بم هست؟
موقع صدابرداری و استفاده در مجالس با مشکل رو به رو هستند.!!

یک نکته در مورد تنظیم اکولایزر قابل ذکر هست که همیشه تنظیمات اکولایزر بسته به موقعیتهای مختلف مکانی متغیر هست و باید تنظیمات بسته به محیط تنظیم شود.

این یک واقعیت هست و فروشنده ها یا نمیدانند یا اینکه نمیخواهند به خریدارها بگویند

و بسیاری از افرادی که این کیبردها را تهیه میکنند با این مشکل مواجه هستند و چند نفر هم بنده میشناسم یا دستگاه خود را فروخته اند و عده ای هم از خرید این کیبردها ترس دارند!!!!

اما بنده اولین بار که psr-A3000 را حدوداً دو ماه پیش بود به مجلس بردم، این حالت را حس کردم و به فکر این افتادم که چطوری میشه اکولایزر این کیبرد را طوری تنظیم کنیم که خروجیش مانند اسپیکرهاش صدا را واضح تولید کند.

به همین دلیل تو فکر این افتادم که تنظیمات اکولایزر tyros4 را روی psr-A3000 پیاده کنم.
از دوستم یه tyros امانت گرفتم و در عرض 20 دقیقه، بر اساس مقایسه ای که میان ایندو مدل انجام دادم، تمامی تنظیمات به دلیل وجود مستر اکولایزر psr-A3000 کلی باهم تفاوت داشتند.

بنده یه سری از تنظیمات را بر اساس اکولایزر tyros اعمال کردم و نتیجه کار اون شد که خروجی psr-A3000 وضوح خود را نشان داد و دیگه از خروجی psr-A3000 گلایه نکنید.

برای شما کاربران عزیز از همان صفحه تصویر برداری کردیم و در ادامه میتونید دانلود کرده و طبق اون تصویر شما هم کیبرد خود را با مراجعه به صفحه مربوطه تنظیم نمایید.

در تصویر زیر تنظیمات را مشاهده کنید


موفق باشید.

 

اگر مطلب مفیدی بود با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب پیشنهادی