کیبرد یاماها a3000

شرکت یاماها بعد از مدت ها از ارنجر رویایی خود رونمایی کرد

کیبردی با قابلیتهای بسیار بالا و قیمتی مناسب برای هر نوع سلیقه تولید شد

شروعی نو برای نوازندگان مجالس

کیبورد A3000 تمام نیازهای شمارا برآورده کرده و در جهت بهبود کار شمارا یاری می*دهد. این دستگاه کیبوردی نام*آشنا و بسیار پرطرفدار در بین اهالی موسیقی در ایران است.

وجود بانکی از صداها و ریتم*های آشنا در موسیقی ایرانی این دستگاه را بسیار محبوب کرده است.این کیبورد بر اساس سری PSR و با انعطاف*پذیری بیشتر و تمرکز بر روی سبک*های شرقی ساخته*شده است.

به کمک موتور صدایی AWM Stereo Sampling شما به بانکی کامل از سبک*ها و صداهای استاندارد، ایرانی، عربی، خلیجی، یونانی، ترکی و …. دسترسی کامل دارید. صداهای طبیعی و باورنکردنی سازها محصول خوب و دقیقی از سمپلینگ و نمونه*برداری سازهای زنده با استفاده از اساتید هر ساز در استودیو است.

به لطف اکسپنشن های از پیش تهیه*شده توسط کمپانی شما می*توانید صداها و سبک بیشتری به این کیبورد اضافه کنید. و از کار کردن با آن لذت ببرید. افکت*های بی*نظیر در نظر گرفته*شده برای این مدل شمارا وارد دنیای پردازش فرکانس*ها می*کند و می*توانید به کمک آن سبک شخصی خود را بازسازی و عرضه نمایید.

با کمک 16 کانال مجزا برای ضبط، شما به یک میکسر بسیار کاربردی دسترسی خواهید داشت و می*توانید چندین تراک هم*زمان را باهم روی فلش مموری ضبط کنید. جویستیک کنترل یا همان پیچ بند با طراحی مجدد و با ارائه و کنترل دقیق*تر، علاوه بر امکانات بند (Bend) و مدولاسیون دارای یک پارامتری دیگری برای قطع فیلتر است.

با 128 صدای پلیفونی یا هم*زمان آهنگی وجود نخواهد داشت که شما قادر به نواختن و اجرای آن نباشید. با دو اسپیکر 15 وات صدایی پرقدرت و همچنین شفاف و درخشان خواهید داشت.
این کیبورد با بیش از 1000 صدا و 100 ها ریتم در سبک*های مختلف و محبوب و همچنین بیش از 350 سبک همراهی*کننده دستیار خوب و قابل*اعتمادی برای شما در جشن*ها و میهمانی*ها خواهد بود. دستگاه A3000 با امکانات بسیار زیاد ازجمله کنترل*های صدایی، پردازشی، پدهای مختلف، 128 صدای پلیفونی، سازگاری با انواع فرمت*های رایج ازجمله XG, GS, GM, GM2, XF و قابلیت ضبط و ذخیره*سازی و همچنین صداهای ایرانی، خلیجی، ترکی و عربی این کیبورد را به دستگاهی بسیار جالب و کاربردی تبدیل کرده است.

کیبورد یاماها مدل PSR-A3000

طعم صدای واقعی را به اجرای خود اضافه کنید

در کیبورد «یاماها» مدل «A3000» کاراکتر منحصربه*فرد هر ساز را، از قبیل ویبراتو، ترمولو و غیره و با صدادهی شرقی به*خوبی بازسازی*شده است. بقیه*ی صداها نیز ازلحاظ نزدیک بودن به واقعیت پیشرفت چشمگیری داشته*اند.

مثلاً ویژگی جدید با عنوان «Mono Legato» به شما امکان می*دهد بدون استفاده از جوی استیک، تکنیک تریل را اجرا کنید. این امکان برای نواختن سازهای شرقی موقعیتی ایده*آل است. سیستم صوتی PSR-A3000 نیز مورد بازبینی قرارگرفته است و صداهایی قدرتمندتر از گذشته ارائه می*کند.

کارکرد جوی استیک وLive Control

PSR-A3000مجهز به یک جوی استیک است که با آن می*توان Pitch و Modulation را به*راحتی کنترل کرد. حالا می*توانید به*سرعت تریل بزنید و Pitch bend و Modulationرا اجرا کنید. تمام این*ها تنها از طریق کنترلری ساده صورت می*گیرد.علاوه بر پارامترهای مهمی چون Pitch Bend و Modulation، ویژگی*های دیگری چون Filter،Style Track-Mute و غیره را نیز می*توان برای جوی استیک تعریف کرد و آن*ها را تغییر داد تا اجرای شما رنگ و بوی خوبی به خود بگیرد.

با Yamaha Expansion Manager صداهایی اختصاصی برای خودتان بسازید.
تا حالا پیش*آمده که بخواهید چیزی بیش از صداهای پیش*ساخته بنوازید؟ حالا می*توانید با استفاده از Yamaha Expansion Manager صداها و درام کیت*های مختص به خود بسازید. سمپل های خودتان را انتخاب کنید(.wav, .aif, .aiff, .sf2) و پارامترهای بسیاری را در کامپیوتر با استفاده از Yamaha Expansion Manager ویرایش نمایید. می*توانید تولیدات اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. محتوای موردنظر خود را هم*چنین می*توانید از Expansion Pack های مختلف انتخاب کنید و آن را در PSR-A3000 بارگذاری کنید.


با کارکردهای Audio طعم ویژه*ای به اجرای خود ببخشید

اگر بخواهید اجرای خود را با استفاده از قطعات موسیقی از پیش تعیین*شده بهتر کنید، کارکردهای Time stretch، Pitch shift و Vocal Cancel در USB audio playerقابل*استفاده*اند تا صدای گرم*تر و بهتری در اختیار شما قرار دهند. همچنین می*توانید از طریق ورودی Aux به محصول یک Audio player وصل کنید تا امکانات اجرای شما افزایش یابد. با کارکرد Audio Link Multi Pad می*توانید فایل*های صوتی خود را (افکت*های صوتی، عبارات وکال و غیره ) لینک کنید و آن*ها را هنگام اجرا به کار بیندازید.

نمایشگر رنگی
برای کنترل ساده*تر و استفاده*ی بهتر از امکانات این کیبورد پیشرفته، نمایشگر ال سی دی رنگی و بزرگی در PSR-A3000تعبیه*شده است . به*این*ترتیب می*توانید به*طور مداوم وضعیت دستگاه را چک کنید و به*راحتی به کارکردها دسترسی یابید.

کارکرد Drum Setup

با Style Creator می*توانید پارامترهای درام کیت را به*دقت ویرایش کنید، پارت*های درام را با استفاده از Voice های درام کیت*های متنوع تغییر دهید یا حتی از ساخته*ی خودتان باYamaha Expansion Manager استفاده کنید. این یعنی با استفاده از درام کیت منحصربه*فرد خودتان می*توانید استایل ها و درنتیجه اجرایی بی*مانند داشته باشید.

تولید این کیبرد متوقف شده است

اگر مطلب مفیدی بود با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب پیشنهادی